Nasz Autor

dr Agnieszka Kozak

dr Agnieszka Kozak

Jestem… psychologiem, psychoterapeutą, coachem, nauczycielem
akademickim, trenerem biznesu – wszystko to łączy w sobie bycie dla
ludzi i towarzyszenie im w ich drodze do odnajdywania siebie. Prywatnie
jestem mamą niezwykłego cudu życia, któremu na imię Marysia.

Lubię… ludzi, którzy potrafią cieszyć się sobą, swoimi talentami, tym
kim są i jacy są, obdarowując tą radością wszystkich, których spotykają
w podróży, jaką jest życie.

Fascynują mnie… ludzie, którzy mają odwagę podejmować walkę
o siebie, o miłość, o Prawdę.

W wolnym czasie… jeżdżę na rowerze, rolkach, spotykam się z moimi
Przyjaciółmi, słucham jazzu.

W ludziach cenię… prawdę, lojalność i wierność – sobie, swoim ideałom,
wbrew opiniom, światu, czasami ludziom wokół.

Dr Agnieszka Kozak

W wolnych chwilach piszę:


  • Kozak, A. (2011). Dojrzałość menedżerska. Warszawa: Difin.
  • Kozak, A., Gackowski, W. (2011). W poszukiwaniu miłości. Między
    bliskością a samotnością. Częstochowa: Edycja św. Pawła.
  • Kozak, A. (2010): Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i
    wykładowców. Gliwice: Onepress.
  • Kozak, A., Pietrzak, A. (2009): W poszukiwaniu siebie. Bajki terapeutyczne dla dorosłych. s. 191 Częstochowa: Edycja Świętego Pawła
  • Kozak, A., Łaguna, M. (2009): Metody prowadzenia szkoleń. Gdańsk: GWP
  • Kozak, A. (2008): Building commitment through participation in creating organizational culture. Journal for Political Economic and Social Integration 1(2008).p.94-108
  • Wajler, R., Kozak, A. (2008): Skuteczna (de)motywacja. Jak uniknąć pułapek systemu wynagradzania. Personel i Zarządzanie nr 12/225, grudzień, s. 37-40
  • Kozak, A. (2008): Pochwała pochwał. Puls Biznesu 1 sierpnia 2008, s. 4
  • Kozak, A.; Wajler, R. (2008): Czy Herzberg miał rację. Personel i Zarządzanie nr8 (221), sierpień, s. 34-37
  • Kozak, A.; Opalińska, A. (2008): Asertywna komunikacja z otoczeniem. Sekretariat nr5, czerwiec , s. 2-6
  • Kozak, A. (2008): Asystentka wizytówką biura – budowanie profesjonalnego wizerunku. Sekretariat nr5, maj, s. 2-5
  • Kozak, A.; Wajler, R. (2008): Siła wartości. Personel i Zarządzanie nr4 (217), kwiecień, s. 34-37
  • Kozak, A. (2008). Psychologia krachu. Newsweek 17/2008 27.04.08. w: Poradnik Oszczędzania s.18-21
  • Kozak, A.; Wajler, R. (2007): W grupie raźniej. Jak zbudować profesjonalny zespół trenerów?. Personel i Zarządzanie nr12(213), grudzień, s. 56-61
  • Kozak, A. (2007): Akademia w firmie. Puls Biznesu 31 sierpnia 2007
  • Kozak, A.; Olesińska, M. (2007): Marka wybrana. Marketing w praktyce. nr 10 (116), s. 12-16
  • Kozak, A. (2007): The relation between the meneger’s personality and the values in an organization. in: Polic, M., Bajec, B., Kolidar, L.: Values and Economy, Lubljana: Filozofska fakulteta; p. 591-597
  • Kozak, A., Mazurek, A. (2007): The relationship between personal system of values and attitude towards the Euro. in: Polic, M., Bajec, B., Kolidar, L.: Values and Economy, Lubljana: Filozofska fakulteta; p. 586-591
  • Kozak, A. (2007). Wygraj szacunek i autorytet. Psychologia w szkole, nr 3 (15) s. 25-33
  • Kozak, A. (2007): Menedżer nośnikiem wartości w organizacji. w: Banaszak, Doktór (red.) Socjologiczne i psychologiczne problemy organizacji i zarządzania, Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, s. 141-151
  • Kozak A., Gózik A., Trojanowska A. (2006). Wpływ wizerunku marki na postrzeganie cech jej użytkownika. Marketing i Rynek nr 2/2006, s. 21-26
  • Kozak, A. (2006): Polityka kadrowa a strategiczne zarządzanie firmą. Przegląd Corporate Governance. Biuletyn Polskiego Instytutu Dyrektorów. 3 (7) 2006, s.75-82
  • Kozak, A. (2006): National identity and the attitudes to Euro. Journal for Political Economic and Social Integration 1(2006) p. 83-119
  • Kozak, A. (2006): Zarządzanie sobą-nowe wyzwania w zarządzaniu ludźmi Przegląd Corporate Governance. Biuletyn Polskiego Instytutu Dyrektorów. 2 (6) 2006, s.73-76
  • Kozak A., Ostrowska, I. (2006): Tożsamość organizacyjna a funkcjonowanie menedżera w miejscu pracy. Wrocław: Roczniki AE s.53-61
  • Kozak, A. (2005): Osobowość i unikalność marki. Marketing w praktyce nr1/2005 s.20-22
  • Kozak, A. (2004): Znaczenie pieniądza. Lublin: Norbertinum 2004; s.186
  • Kozak, A. (2004): Jaki jest Twój pieniądz. Marketing i Rynek nr 3/2004, s.27-32.


Zobacz także: strona www Agnieszki Kozak - Azymut Kariery.

Kontakt

   dr Agnieszka Kozak